ilmah

-

ilmah

-

پوکی استخوان،

پوکی استخوان اغلب به عنوان "بیماری خاموش" شناخته می شود، زیرا، اگرچه تقریباً 3 میلیون نفر در بریتانیا تخمین زده می شود که به پوکی استخوان مبتلا هستند، اما به طرز نگران کننده ای تعداد کمی از مردم می دانند که تا زمانی که استخوانی را بشکنند، به آن مبتلا هستند. سالانه بیش از 300000 شکستگی به دلیل پوکی استخوان رخ می دهد.


مطمئن شوید که ویتامین D کافی دریافت می کنید:


ویتامین D به استخوان های شما کمک می کند تا کلسیم را جذب کنند. اگر ویتامین D کافی دریافت نکنید، بدن شما کلسیم مورد نیاز برای استخوان های قوی را جذب نمی کند.روغن کنجد برای مو

منبع اصلی ویتامین D از قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید است. اکثر مردم در تابستان با گذراندن مدت زمان کوتاهی در زیر نور خورشید بدون ضد آفتاب ویتامین D کافی دریافت می کنند. شما نباید اجازه دهید پوست شما قرمز یا بسوزد. مقدار کمی ویتامین D به طور طبیعی در برخی غذاها (مانند ماهی روغنی، تخم مرغ، غلات صبحانه غنی شده) یافت می شود.

اکثر مردم در فصل زمستان ویتامین D کافی از نور خورشید دریافت نمی کنند و دریافت ویتامین D کافی تنها از طریق غذا دشوار است. با پزشک عمومی خود صحبت کنید که ممکن است به شما توصیه کند هر روز مکمل ویتامین D مصرف کنید.


وزن بدن سالم را حفظ کنید:


حفظ وزن بدن سالم می تواند به سلامت استخوان های شما کمک کند. وزن کم بدن به این معنی است که استخوان‌های کوچک‌تری دارید که شکننده‌تر هستند. همچنین به این معنی است که در صورت زمین خوردن، چربی و عضله کمی وجود دارد که از شما محافظت کند.عوارض قرص تاوانکس

اگر سوءتغذیه دارید و همچنین انرژی کافی از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، ممکن است مواد مغذی کافی را که به ساخت استخوان های سالم کمک می کند، مصرف نکنید.

نکته تغذیه سالم از یک متخصص تغذیه

 

تغییرات کوچک در غذایی که می خورید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تغذیه سالم نباید کار سختی باشد. تغییرات کوچک در غذایی که انتخاب می کنید، روش طبخ و نحوه غذا خوردن می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

فیونا هانتر، متخصص تغذیه، به مناسبت جشن صدمین سالگرد Good Housekeeping، 100 نکته سریع و ساده را گردآوری کرده است - از مبادله هوشمند و روش‌های جدید برای تهیه و طبخ غذا گرفته تا وسایل هوشمندانه آشپزخانه - که خوردن یک تکه کیک را سالم‌تر می‌کند.


1.  خود را سالم رنگ کنید

رنگین کمان را تصور کنید و سعی کنید هر روز حداقل یک وعده میوه یا سبزیجات از هر یک از نوارهای رنگی بخورید. فیتوکمیکال های طبیعی به میوه ها و سبزیجات رنگ می دهند، بنابراین با انتخاب «رنگین کمان خوردن»، انواع مختلفی از فیتوکمیکال های مختلف را دریافت خواهید کرد که به محافظت در برابر مشکلات سلامتی مانند سرطان، بیماری قلبی، ضعف بینایی، عفونت های دستگاه ادراری و حتی چین و چروک.ماست یونانی چیست

 

2.     قارچ هایتان را برنزه کنید نه پوستتان را

قبل از پختن قارچ ها به مدت 30 دقیقه زیر نور خورشید، سطح ویتامین D آنها را افزایش می دهد.

 

3.     عادت نمک را ترک کنید

اضافه کردن طعم با فلفل قرمز، سیر و لیمو به جای نمک به شما کمک می کند تا میزان نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهید (بیش از 6 گرم در روز).بوی بد دهان

 

4.     قبل از نوشیدن فکر کنید

کالری موجود در نوشیدنی ها می تواند به سرعت افزایش یابد، و بدن آنها را به همان شکلی که در غذا ثبت می کند، ثبت نمی کند. در مطالعه‌ای که در دانشگاه پردو در ایندیانا انجام شد، زمانی که به افراد روزانه 450 کالری اضافی به شکل دانه‌های ژله‌ای داده شد، آنها با خوردن کمتر در وعده‌های غذایی جبران کردند. اما زمانی که به همان افراد 450 کالری اضافی در قالب نوشیدنی داده شد، چنین کاهشی وجود نداشت.

نکته برای فیلم برداری بهتر با گوشی هوشمند


- ضبط ویدیو هرگز به این آسانی یا بدون دردسر نبوده است:


(Pocket-lint) - ضبط ویدیو هرگز به این آسانی یا بدون دردسر نبوده است. همه یک دوربین فیلمبرداری قدرتمند در جیب خود دارند: یک گوشی هوشمند. در واقع، گوشی‌های هوشمند به‌عنوان ابزار خلاقیت موبایل اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، تا جایی که برخی آن را هدف اصلی و به اندازه ارتباطات مهم می‌دانند.

با کمی تمرین و دسترسی به چند نکته کلیدی، حتی شما بله، شما می توانید شروع به ضبط فیلم عالی، وبلاگ نویسی یا حتی ضبط یک فیلم مستقل یا مستند فقط با استفاده از تلفن هوشمند خود کنید.

بنابراین، Pocket-lint در تلاش برای کمک به شما برای ثبت هر آنچه که می‌خواهید به بهترین شکل ممکن، ده نکته را گردآوری کرده است. اگرچه برخی از نکات ممکن است بدیهی به نظر برسند، اما پیروی از همه آنها باید هر بار منجر به ویدیوی شگفت انگیز شود.

بهترین انیمه ها


کادر بندی:


اکنون که در جهت گیری مناسب ضبط می کنید (به بالا مراجعه کنید)، کادر را کاملا با سوژه خود پر کنید. همچنین می‌توانید او را کمی دور از مرکز قرار دهید تا صحنه بصری جالب‌تری ایجاد کنید. فقط در اطراف بازی کنید و ببینید چه چیزی بهتر به نظر می رسد.

اکثر برنامه‌های دوربین گوشی این گزینه را دارند که اگر به تنظیمات دوربین بروید، جایی که شبکه‌های عمودی و افقی روی صفحه هنگام عکس‌برداری دارید، خطوط شبکه را فعال می‌کنند. محبوب‌ترین ابزار کادربندی «قاعده یک سوم» است، بنابراین اگر شبکه‌ای ۳×۳ را در برنامه دوربین خود فعال کنید، می‌توانید سوژه را با یکی از خطوط «سوم» عمودی ردیف کنید یا از خطوط افقی برای دریافت خط افق استفاده کنید. بهترین فیلم های ابرقهرمانی

ده نکته برای حفظ انگیزه و پایبندی به اهداف سلامتی خود در سال 2022

بنابراین، در سال 2022 به خودتان قول داده اید که سالم تر زندگی کنید و تناسب اندام داشته باشید. حتی ممکن است این فرآیند را از قبل شروع کرده باشید، اگرچه این روزها بزرگترین چالش این نیست که چگونه شروع کنید. این نحوه ادامه دادن است که بسیار مهم است.

ممکن است در حال حاضر به قسمت دوم فکر نکنید. همه چیز در ابتدا خوب است، اما به زودی احتمالاً قبل از اینکه شیار خود را پیدا کنید، با وسوسه تسلیم شدن روبرو خواهید شد. درک دلیل آن آسان است.مراکز مشاوره ازدواج

تمرین محدودیت‌های شما را از بین می‌برد و می‌تواند از نظر جسمی و عاطفی  به شما صدمه بزند و پایبندی به آن را سخت کند. ما شروع به بهانه تراشی می کنیم مانند نداشتن زمان کافی، لذت نبردن از کاری که انجام می دهیم یا سخت بودن آن کار. وقتی تغییرات را بلافاصله نمی‌بینیم، ناامید می‌شویم، نمی‌دانیم که زمان می‌برد، و بیشتر تغییرات در ابتدا داخلی هستند. این ذهن شماست که باعث می شود از کار دست بکشید و ذهن شما قبل از اینکه بدنتان دست از کار بکشد تسلیم می شود.

البته، شما نمی‌خواهید سفر را در دو ماه متوقف کنید، اما به حرکت خود ادامه دهید.چه به دنبال سلامت جسمی و انرژی بهتر، اعتماد به نفس بهتر بدن، یا اهداف بلندپروازانه‌تر ورزشی مانند دویدن در یک مسابقه باشید. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای باانگیزه ماندن یا شروع ایجاد عادات سالم‌تر وجود دارد.


ظاهر خود را فراموش کنید:


ما اغلب بیش از حد نگران نگاه خود به دیگران هستیم. بهتر به نظر رسیدن هر هفته می تواند باعث تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس شما شود، اما نباید تمرکز شما فقط روی این مورد باشد. هر کس بدن متفاوتی دارد، اهداف متفاوتی دارد و توانایی های بسیار متفاوتی دارد.روش گیاه خوار شدن

 

بنابراین، اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، آنقدر به خودتان فشار نیاورید تا ظاهری خاص داشته باشید. سعی کنید و بر این تمرکز کنید که تمرین و تغذیه صحیح چه احساسی در شما ایجاد می کند. به جای انعکاس لباستان در آینه، احساس لباستان را در نظر بگیرید. همچنین،  در محیط‌های باشگاه، فراموش نکنید که همه با وجود تفاوت‌های فیزیکی، مانند شما احساس می‌کنند. آنها ممکن است خودآگاه باشند، یا متوجه شوند که اخلاق کاری شما نیز به آنها انگیزه می دهد.