ilmah

-

ilmah

-

10 وبسایت پیشنهادی برای گذراندن وقت :

1. فودی

در این بازی شبیه سازی تا جایی که می توانید با استفاده از صفحه کلید خود در خط پایان بدوید!

2. Xkcd

اگر اهل شوخ طبعی هستید، Xkcd را دوست خواهید داشت! هر پست دارای یک کمیک استریپ خنده دار کوتاه در مورد فناوری، علوم، ریاضیات و روابط است. مغز متفکر پشت همه اینها راندال مونرو است که در مرکز تحقیقات لانگلی ناسا در ویرجینیا روی روبات ها کار می کرد! مفیدترین مطالب آموزشی

3. شما گوش می دهید

عاشق جنایات واقعی و موسیقی محیطی هستید؟ You Are Listening To را با هم ترکیب می کند و صدای اسکنر پلیس را با لوفی و ​​دیگر موسیقی های پس زمینه ترکیب می کند تا تجربه ای منحصر به فرد ایجاد کند.

4. Incredibox

موسیقی خود را با گروهی از بیت باکسرهای شاد بسازید! این مطمئناً شما را برای حداقل چند ساعت مشغول می کند.

55. سوفل نرم

اگر به دنبال ایجاد موسیقی پس‌زمینه محیطی خود هستید تا هنگام کار یا مطالعه به آن گوش دهید، A Soft Murmur وب‌سایتی سرگرم‌کننده برای شماست! ترکیبی از نویز سفید و سایر صداهای طبیعی را برای استراحت و اتلاف وقت خود ایجاد کنید.

5. حالت بارانی

با Rainy Mood تمام مزایای باران را بدون گرفتار شدن در آن دریافت کنید! این برای ایجاد یک خلق و خوی آرام و خنک عالی است.

کمک کنید.

6. دا فونت

از Times New Roman اصلی خود خسته شده اید؟ می‌توانید ساعت‌ها وقت صرف کنید تا فونت‌های جدید را از هنرمندان تایپوگرافی بارگیری کنید تا سند جدید خود را جذاب کنید!

7. فضای جام

وب‌سایت Space Jam که از شکوه اولیه دهه 90 خود دست نخورده است، جایی است که برای بازی‌های سرگرم‌کننده و حجم عظیمی از نوستالژی قرار دارد.

8. Retail Me Not

هوشمندانه تر خرید کنید نه سخت تر. نگاهی به Retail Me نه برای همه آخرین تخفیف‌ها و معاملات در فروشگاه‌های آنلاین مورد علاقه‌تان.یادگیری زبان خارجه

9. نعناع

هزینه های خود را پیگیری کنید و امتیاز اعتباری خود را با نعنا بررسی کنید! آنها همچنین به شما نکاتی را در مورد نحوه سرمایه گذاری و گرفتن وام می دهند و در عین حال منابع رایگانی را برای کمک به شما در هر مرحله در اختیار شما قرار می دهند.

10. Flash By Night

Flash By Night تعداد انگشت شماری بازی فلش دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. مطمئناً همه وقت خود را تلف می کنند!