ilmah

-

ilmah

-

لب تاب های برتر برای دانشگاه :

عوامل فرم

لپ تاپ های امروزی با ماشین های ضخیم و حجیم دو دهه اخیر فاصله زیادی دارند. در واقع، طراحی سنتی لپ‌تاپ تاشو اکنون با انواع دیگر طرح‌ها و عوامل شکلی همراه شده است.وبلاگ ساز

تاشو

زمانی که تنها گزینه طراحی برای لپ‌تاپ‌ها بود، لپ‌تاپ‌های تاشو (لپ‌تاپ‌هایی که باز و بسته می‌شوند) هنوز یک انتخاب محبوب هستند. اما امروزه، بسیاری از پوسته های تاشو ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند، مانند صفحه نمایش لمسی، صفحه نمایش با وضوح فوق العاده بالا، شاسی ساخته شده از مواد غیر سنتی، و گزینه های اتصال بهبود یافته، مانند پورت های Thunderbolt 4.

2 در 1 ثانیه

لپ‌تاپ‌های 2 در 1 انعطاف‌پذیری زیادی را بدون نیاز به مصالحه ارائه می‌دهند. 2 در 1 بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد - عملکرد رایانه شخصی و سرگرمی یک تبلت، در یک دستگاه شیک. دو نوع مختلف از لپ تاپ های 2 در 1 وجود دارد: جداشدنی و قابل تبدیل.

قابل تبدیل

صفحه‌کلیدها متصل می‌مانند و می‌توانند بچرخند، بپیچند یا بچرخانند.

برای اشتراک‌گذاری محتوا یا ارائه، حالت‌های «چادر» یا «ایستاده» را برگردانید.

برای حالت "تبلت" کاملاً از وسط تا کنید.

برای دانش‌آموزان بهره‌وری که سخت کار می‌کنند، اما می‌خواهند قابلیت تبلت برای سرگرمی داشته باشند، عالی است.

·         قابل جدا شدن

·         سوئیچ فوق العاده سریع از حالت لپ تاپ به تبلت را ارائه می دهد.

·         وقتی صفحه کلید جدا می شود، یک تبلت خالص را ارائه دهید.

·         ایده آل برای وب گردهایی که نیاز به تایپ کردن دارند.مهارت و سرگرمی

هنگامی که به این عوامل شکل متفاوت فکر می کنید، وزن و ضخامت لپ تاپ جدید خود را در نظر بگیرید. اگر دور یک لپ‌تاپ سنگین بگردید، یک پیاده‌روی طولانی در محوطه دانشگاه می‌تواند به سرعت ناراحت‌کننده شود. خوشبختانه، لپ‌تاپ‌های امروزی در اندازه‌ها و وزن‌های مختلفی عرضه می‌شوند. که ما را به بررسی بعدی شما هدایت می کند - صفحه نمایش لپ تاپ.

نکات حفظ رابطه :

از میان صدها ایمیلی که دریافت کردم، یکی به من چسبید. یک پرستار نوشت که با بسیاری از بیماران سالمند کار می کرد. یک روز، او با مردی در اواخر دهه 80 زندگی اش در مورد ازدواج و اینکه چرا ازدواج آنقدر طول کشیده صحبت می کرد، و او گفت: "روابط به صورت موجی وجود دارد - مردم باید یاد بگیرند که چگونه آنها را سوار کنند." پیرمرد ادامه داد که، درست مانند اقیانوس، امواج دائمی از احساسات در یک رابطه در جریان است - برخی از امواج برای ساعت ها، برخی برای ماه ها یا حتی سال ها دوام می آورند. کلید موفقیت این است که درک کنیم که تعداد کمی از این امواج ارتباطی با کیفیت رابطه دارند - افراد شغل خود را از دست می دهند، اعضای خانواده می میرند، زوج ها نقل مکان می کنند، شغل خود را تغییر می دهند، پول زیادی به دست می آورند، پول زیادی از دست می دهند. وظیفه شما به عنوان یک شریک متعهد این است که به سادگی با شخصی که دوستش دارید، بدون توجه به اینکه کجا می روند، سوار امواج شوید. زیرا در نهایت هیچ کدام از این امواج دوام نمی آورند. و شما به سادگی به یکدیگر ختم می شوید.وبسایت ساز من

دو سال پیش، من ناگهان به هر دلیلی شروع به کینه توزی از همسرم کردم. احساس می‌کردم که ما در حال حرکت هستیم، کار بزرگی برای همزیستی و همراهی والدین انجام می‌دهیم، اما یک ارتباط واقعی را حفظ نمی‌کنیم. به حدی بدتر شد که به جدایی از او فکر کردم. با این حال، هر زمان که به این موضوع فکر می‌کردم، نمی‌توانستم یک موضوع را مشخص کنم که باعث شکست معامله شود. می دانستم که او یک فرد، مادر و دوست شگفت انگیز است. زبانم را زیاد گاز گرفتم و امیدوار بودم که ناخوشی به همان سرعتی که رسیده بود از بین برود. خوشبختانه اینطور شد و من او را بیشتر از همیشه دوست دارم. بنابراین، خرد نهایی این است که همسر خود را از شک و تردید بهره مند کنید. اگر برای مدت طولانی شاد بوده اید، دلیل خوبی دارد. صبور باشید و روی جنبه های زیادی از او تمرکز کنید که هنوز وجود دارد و باعث شد در وهله اول عاشق شوید.لیست فیلم های دیدنی