ilmah

-

ilmah

-

برای افزایش تمرکز هنگام مطالعه :

1. یک "حباب مطالعه" آرام و بدون حواس پرتی راه اندازی کنید

تمام مواد، لوازم التحریر، کوک های رژیمی ... هر آنچه را که باید یاد بگیرید را تنظیم کنید. وقتی شروع کردید نباید برای چیزی بیدار شوید.تئوری موسیقی

با خانواده خود، هم خانه ها، گربه ها، طوطی ها، گیاهان داخلی نیازمند... هرکسی که فکر می کنید ممکن است منبعی برای حواس پرتی باشد، صحبت کنید. مودبانه توضیح دهید که زمان مطالعه است و قدردان آرامش با حداقل وقفه هستید.

صندوق ورودی خود را پاک کنید اگر ایمیل‌هایی وجود دارد که نیاز به اقدامات زمان‌بر دارند، آن‌ها را در فهرست کارهایی که باید انجام دهید یادداشت کنید تا بعداً مراقبت از آن را فراموش نکنید. علم واضح است: انجام چند کار در واقع کار نمی کند!

تلفن خود را از نوتیفیکیشن ها پاک کنید و سپس آن را در حالت بی صدا روشن کنید تا نتواند پینگ کند و حواس شما را پرت کند. بهتر است آن را در اتاق دیگری بگذارید. شما به احساسات سیری آسیب نخواهید رساند، قول می دهیم.

اگر از دستگاهی کار می‌کنید، از برنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی که ممکن است اعلان‌های حواس‌پرتی برای شما ارسال کنند، خارج شوید.

بدن و مغز خود را برای مطالعه بهینه کنید. به توالت بروید، بطری آب خود را پر کنید، یک فنجان قهوه یا چای دم کنید، میان وعده های خود را تهیه کنید و شب قبل یک استراحت خوب داشته باشید.

هر کار مهمی را قبل از زمان اختصاص داده شده برای مطالعه خود حذف کنید - مانند پرداخت صورت حساب، غذا دادن به گربه یا قطع رابطه با دوست پسرتان - تا آنها پهنای باند ذهنی ارزشمند شما را نخورند.فرهنگ و هنر

اکنون، برای آماده کردن حباب مطالعه خود لازم نیست همه موارد بالا را انجام دهید، اما اگر به راحتی حواس شما پرت می شود و تمایل به تعلل در هنگام مطالعه دارید، پاک کردن بشقاب ضرب المثل می تواند کمک زیادی به تمرکز شما کند. بهتر.

3 راه برای اینکه فرزندانتان را وادار به انجام تکالیف خود کنید :

وادار کردن فرزندانتان به انجام تکالیف یک مشکل است، اینطور نیست؟

انگار همه چیز برایشان مهمتر از تکلیف است.

بازی های آنلاین، رسانه های اجتماعی، تماشای فیلم ها، ورزش کردن... این لیست ادامه دارد.

اما لازم نیست مبارزه باشد.

در این مقاله، من 7 روش قدرتمند برای وادار کردن فرزندانتان به انجام تکالیفشان را توضیح می‌دهم – بدون شکایت از آنها و بدون نق زدن از شما.زندگی وموفقیت

1. مشخص کنید که این تکلیف آنهاست، نه شما.

به نظر می رسد بسیاری از والدین بیشتر از فرزندان خود به تکالیف فرزندان خود اهمیت می دهند. به این ترتیب، مسئولیت از فرزندان به والدین منتقل می شود.

اما نباید اینطور باشد.

به هر حال، این تکالیف فرزندان شماست، نه شما.

به آنها کمک کنید تا بفهمند که تکالیف آنها مسئولیت آنهاست. در ارائه کمک یا راهنمایی احساس راحتی کنید، اما هرگز نباید کار را برای آنها انجام دهید.صفرتاصد زبان ترکی

2. آنها را مجبور به انجام تکالیف خود نکنید.

تقریباً می توانم بشنوم که می گویید: "اما دانیل، اگر فرزندانم را مجبور نکنم تکالیف خود را انجام دهند، آنها به هیچ وجه این کار را انجام نمی دهند!"

من می دانم از کجا می آیی اما اگر تمام نکات این مقاله را اجرا کنید، می توانم تضمین کنم که فرزندان شما تکالیف خود را بدون اجبار انجام می دهند.

اگر آنها را تهدید یا مرعوب کنید، رابطه والدین و فرزندتان آسیب خواهد دید.

و همانطور که گفته می شود، "قوانین بدون رابطه باعث شورش می شود."

من تاکنون با بیش از 15000 دانش آموز کار کرده ام و با این جمله کاملا موافقم.

اگر قوانینی را بدون تقویت رابطه تحمیل کنید، دیر یا زود فرزندانتان از شما سرپیچی خواهند کرد. مبارزات قدرت ناسالم هستند، خواه بر سر غذا، رفتن به مدرسه یا تکالیف باشد.

3. انتظارات و پیامدها را با آنها در میان بگذارید.

این کار را در شروع هر ترم یا ترم انجام دهید. فقط انتظارات خود را تحمیل نکنید. در عوض، با فرزندان خود بحثی آرام داشته باشید. این به آنها احساس مالکیت بر تکالیف و تحصیلاتشان می دهد.