ilmah

-

ilmah

-

در مصاحبه شغلی خود به این نکته عمل کنید :

1. مثال هایی از نحوه خودآموزی ارائه دهید.

توصیه به یک یادگیرنده مادام العمر ممکن است کلیشه به نظر برسد، اما نشان دادن اینکه شما یک یادگیرنده فعال هستید می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری مدیر استخدام داشته باشد.)وبلاگ ساز فارسی

Ciara Hautau یک استراتژیست بازاریابی دیجیتال در Fueled بود، جایی که او مسئول استخدام اعضای جدید تیم بود. او به ما گفت که یکی از حیاتی‌ترین ویژگی‌هایی که او در یک نامزد به دنبال آن بود، توانایی حفظ روندها با پیوستن به خبرنامه‌های خاص صنعت، خواندن وبلاگ‌های صنعت و تماشای فیلم‌های آموزشی بود. 

هاوتو گفت: «شما تعجب خواهید کرد که چه تعداد از کاندیداها می توانند وظایف محول شده به آنها را انجام دهند اما به طور فعال به تنهایی یاد نمی گیرند. به خصوص [با] یک شرکت فناوری، ابزارها، استانداردهای صنعت و فناوری همیشه در حال تغییر هستند، و این حیاتی است که [استخدام‌های جدید] در رأس این روندها بمانند بدون اینکه مدیران از آنها بخواهند.»

اما تنها ماندن در صدر روندها کافی نیست. پل مک‌دونالد، مدیر اجرایی ارشد رابرت هاف، گفت که باید نمونه‌های ملموسی از چگونگی به دست آوردن آن دانش آماده کنید.

آیا در یک موقعیت گذشته، برای یک تکلیف کششی داوطلب شده اید و با فشار آوردن به خود برای یادگیری یک مهارت یا استراتژی جدید، به نتایج عالی دست یافته اید؟ او گفت. "آیا شما یک متخصص خودآموخته در زبان برنامه نویسی هستید یا خودتان به دنبال یک گواهینامه حرفه ای برای حفظ مهارت های خود هستید؟ تعداد انگشت شماری از این حکایات برای به اشتراک گذاشتن در مصاحبه ها کلیدی است.»ورزش و سرگرمی

نکته: اگر علاقه مند به دنبال کردن گواهینامه ها هستید تا نشان دهید که یک یادگیرنده فعال هستید، گواهینامه های امنیت سایبری، گواهینامه های CRM، گواهینامه های فناوری اطلاعات و گواهینامه های فروش را در نظر بگیرید.